Питання перевантажень під час транспортування палива стає дедалі актуальнішим.
В Україні запроваджують систему автоматичного зважування на дорогах. За перші дні тестової роботи системи було зафіксовано штрафи на сотні мільйонів гривень.
Питання перевантажень під час транспортування палива стає дедалі актуальнішим. А отже, необхідні рішення, які забезпечать ефективну логістику за рахунок збільшення корисної вантажопідйомності. Це можна досягти лише мінімізацією масою автопоїзда.
Everlast готова до нової реальності. Компанія виробник напівпричепів-цистерн розробила та випустила полегшені моделі напівпричепів-цистерн для транспортування ПММ, LPG, органічних добрив, молока, олії та бітуму. В результаті зміни конструкції кожна модель збільшилася в обсязі і при цьому зменшилася в масі. Такий результат був досягнутий завдяки застосуванню інших міцніших матеріалів, які дозволяють зменшити товщини, що застосовуються, а також масовим використанням алюмінієвих деталей і комплектуючих.
Стандартна модель |
Полегшена модель |
|||
Об'єм/Маса |
Вантажопідйомність |
Об'єм/Маса |
Вантажопідйомність |
|
LPG |
45 м³ - 12 000кг |
21,0 т * |
46 м³ - 11 500кг |
21,5 т |
ПММ сталь |
30 м³ - 7 400кг |
25,0 т * |
32 м³ - 7 000кг |
26,5 т |
ПММ алюм. |
32 м³ - 5 800кг |
26,5 т * |
33,5 м³ - 5 000кг |
28,0 т |
Бітум |
28 м³ - 7 400кг |
25,0 т * |
29 м³ - 7 200кг |
26,0 т |
Молоко |
25 м³ - 6 500 кг |
25,0 т * |
26 м³ - 6 000кг |
26,0 т |
КАС |
|
25,0 т * |
20 м³ - 6 500 кг |
26,5 т |
Аміак |
35 м³ - 12 200 кг |
20,0 т * |
39 м³ - 12 000 кг |
21,5 т |
* Розрахункова щільність:
LPG - 0,55 г/см³
ППМ - 0,84 г/см³
Бітум - 0,90 г/см³
Потрібно пам'ятати, що ця вантажопідйомність досягається при використанні легкого тягача з масою 7 - 7,2 т. Такі є в пропозиції у всіх європейських виробників тягачів.
Застосування нових технічних рішень не могло не позначиться на вартості напівпричепів, звичайно полегшені моделі коштують дорожче за стандартні моделі від "Еверласт" або аналоги від турецьких виробників. Але при цьому EVERLAST набагато дешевше за цистерни європейських брендів, таких як LAG, Schwarzmuller, Stokota, VPS, LDS, при подібних характеристиках. Але найголовніше, цистерна з більшим обсягом заробляє більше. А це значить, що вже через півроку-рік невелика різниця в ціні повертається завдяки більш ефективнії логістиці і далі цистерна Everlast починає заробляти на кожному рейсі.