Питання перевантажень під час транспортування палива стає дедалі актуальнішим.

В Україні запроваджують систему автоматичного зважування на дорогах. За перші дні тестової роботи системи було зафіксовано штрафи на сотні мільйонів гривень.

Питання перевантажень під час транспортування палива стає дедалі актуальнішим. А отже, необхідні рішення, які забезпечать ефективну логістику за рахунок збільшення корисної вантажопідйомності. Це можна досягти лише мінімізацією масою автопоїзда.

Everlast готова до нової реальності. Компанія виробник напівпричепів-цистерн розробила та випустила полегшені моделі напівпричепів-цистерн для транспортування ПММ, LPG, органічних добрив, молока, олії та бітуму. В результаті зміни конструкції кожна модель збільшилася в обсязі і при цьому зменшилася в масі. Такий результат був досягнутий завдяки застосуванню інших міцніших матеріалів, які дозволяють зменшити товщини, що застосовуються, а також масовим використанням алюмінієвих деталей і комплектуючих.

 

Стандартна модель

Полегшена модель

 

Об'єм/Маса

Вантажопідйомність

Об'єм/Маса

Вантажопідйомність

LPG

45 м³ - 12 000кг

21,0 т *

46 м³  - 11 500кг

21,5 т

ПММ сталь

30 м³ - 7 400кг

25,0 т *

32 м³ - 7 000кг

26,5 т

ПММ алюм.

32 м³ - 5 800кг

26,5 т *

33,5 м³  - 5 000кг

28,0 т

Бітум

28 м³ - 7 400кг

25,0 т *

29 м³  - 7 200кг

26,0 т

Молоко

25 м³ - 6 500 кг

25,0 т *

26 м³ - 6 000кг

26,0 т

КАС

 

25,0 т *

20 м³ - 6 500 кг

26,5 т

Аміак

35 м³ - 12 200 кг

 20,0 т *

39 м³ - 12 000 кг

21,5 т

* Розрахункова щільність:
LPG - 0,55 г/см³
ППМ - 0,84 г/см³
Бітум - 0,90 г/см³

Потрібно пам'ятати, що ця вантажопідйомність досягається при використанні легкого тягача з масою 7 - 7,2 т. Такі є в пропозиції у всіх європейських виробників тягачів.

Застосування нових технічних рішень не могло не позначиться на вартості напівпричепів, звичайно полегшені моделі коштують дорожче за стандартні моделі від "Еверласт" або аналоги від турецьких виробників. Але при цьому EVERLAST набагато дешевше за цистерни європейських брендів, таких як LAG, Schwarzmuller, Stokota, VPS, LDS, при подібних характеристиках. Але найголовніше, цистерна з більшим обсягом заробляє більше. А це значить, що вже через півроку-рік невелика різниця в ціні повертається завдяки більш ефективнії логістиці  і далі цистерна Everlast починає заробляти на кожному рейсі.

Читайте також
2021 рік - рік нових можливостей та значних викликів. 2021 рік, як і 2020, можн...
Everlast підбиває підсумки 2021 року
Як уже повідомляв AUTO-Consulting, у зв'язку з впровадженням системи а...
Полегшений молоковоз EVL