Everlast підбиває підсумки 2021 року
2021 рік - рік нових можливостей та значних викликів.
2021 рік, як і 2020, можна назвати роком можливостей, що відкриваються, і нових викликів. Багато тенденцій 2020 та 2021 років внесли колосальні зміни як у функціонування ключових галузей економіки, так і у життєві уклади всього суспільства. Так, під час карантинних обмежень жителі України стали більше використовувати особистий транспорт, що збільшило споживання палива. Наші аграрії зібрали рекордний обсяг урожаю, що призвело до підвищеного попиту на ДП, аграрну техніку та паливозаправники. Реалізація проекту «Велике будівництво» продовжує генерувати підвищений попит на бітумовози та іншу спецтехніку. Всі ці зміни звичного балансу попиту та пропозиції відбувалися на тлі найжорсткішого дефіциту комплектуючих викликаного повільним відновленням виробництв та логістичних ланцюжків, з одного боку, та різким збільшенням попиту на вантажний транспорт, з іншого боку. Дефіцит на тлі великого попиту відразу ж "підняв" ціни на сировину і як наслідок на листовий метал, алюміній і всі види комплектуючих.
EVL добивається лідерства за ключовими показниками ефективності
Не менш важливою тенденцією останніх років є остаточна зміна переваг українських транспортних компаній та зупинення їх вибору на користь легкого транспорту та підвищення ефективності логістики. Введення в експлуатацію нових державних системних комплексів "Зважування у русі" (Weigh-in-Motion) лише прискорило цей процес.
Компанія Everlast завжди славилася відкритістю до нових ініціатив та можливостей, що й визначило її вигляд та динаміку розвитку. Подібний підхід керівництва компанії дозволив максимально ефективно впоратися з дефіцитом металу (у тому числі алюмінію), а також силами власного КБ адаптувати лінійку продукції, що виробляється, з максимальним упором на запити ринку. Як результат – повне оновлення всіх моделей асортиментного ряду у бік зниження власної маси напівпричепа та збільшення маси вантажу, що перевозиться:
- Напівпричіп-Газовоз 46м3 - споряджена маса 11 200 кг., Вантажопідйомність 22 000кг.;
- Напівпричіп-Бензовоз 34м3 - споряджена маса 5200 кг., Вантажопідйомність 28 000кг.;
- Напівпричіп-Молоковоз 26м3 - споряджена маса 6500 кг., Вантажопідйомність 26 000кг.;
- Напівпричіп-Аміаковоз 39м3 - споряджена маса 12 500 кг., Вантажопідйомність 21 000кг.;
- Напівпричіп-КАС 20м3 - споряджена маса 6000 кг., Вантажопідйомність 26000кг.;
- Напівпричіп-L4BH 30м3 - споряджена маса 7500 кг., Вантажопідйомність 26 000кг.
За показниками маси напівпричепів-цистерн керівництво Everlast досягло кращого результату на ринку України. Також в 2021 році компанія Everlast закріпила лідерство за показником маси вантажу, що перевозиться, в порівнянні з аналогічними моделями інших виробників, представлених на ринку України.
Експортний напрямок
Одним із найважливіших напрямків розвитку компанії на найближчу перспективу є вихід на Європейський ринок. Реалізація цього напряму пов'язана з успішним проходженням сертифікації виробництва, виробничих процесів та всього модельного ряду. У 2021 році, незважаючи на серйозні обмеження, пов'язані з карантинними заходами, нам вдалося суттєво просунутися у цьому напрямку. У 2021 році відбулося відвантаження першого газовозу, який пройшов сертифікацію за стандартами EN 12493, TPED directive 2010/35/EU і пройшов перевірку на відповідність ADR-2021 силами європейської лабораторії. У планах на 2022 рік продовжити сертифікацію всього модельного ряду.
Також Everlast істотно активізував свою активність на різних міжнародних майданчиках, таких як найбільша міжнародна виставка Dubai LPG Week 2021. Сьогодні міжнародна активність Everlast вже приносить свої плоди. У 2021 році було укладено угоду про надання статусу офіційного дилера компанії ARIMAX (ТОВ "МОЗ Арімакс") в Республіці Білорусь, а також налагоджено ритмічну роботу з дилером у Чеській Республіці.
Everlast позитивно дивиться і на перспективи 2022 року. У планах керівництва компанії – збільшення виробничих потужностей підприємства вдвічі, а також запуск кількох абсолютно нових моделей напівпричепів, аналогів яким в Україні немає. Крім цього, продовжується безперервна робота над модернізацією конструкцій та покращенням функціональних характеристик поточного модельного ряду.
Ми переконані, що зусилля команди Everlast, а також зусилля всіх наших партнерів та колег зроблять свій внесок у становлення автомобільної промисловості України. Розраховуємо, що в нашій країні з'являтимуться нові виробники напівпричіпної техніки, і ми зможемо з гордістю зустрічати дедалі більше українського транспорту на дорогах Європейського Союзу. При цьому максимальний ступінь локалізації виробництва дозволить створити умови для появи нових сучасних робочих місць для наших співвітчизників, і дасть їм можливість гідно працювати та жити у рідній країні. Everlast продовжує активно працювати в цьому напрямку.